ΑΥΞΗΣΗ ΜΑΖΑΣ ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ ΟΓΚΟΥ

ΑΥΞΗΣΗ ΜΥΪΚΗΣ ΜΑΖΑΣ

Το μυστικό για την αύξηση της μυϊκής μάζας είναι σίγουρα η σωστή διατροφή και η σωματική άσκηση. Η κατάλληλη διατροφή για την αύξηση του όγκου και της μυϊκής μάζας είναι υψίστης σημασίας. Βέβαια προκειμένου να ενισχύσετε τη συγκεκριμένη προσπάθεια υπάρχουν ειδικά συμπληρώματα διατροφής που βοηθούν να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη της προπόνησης ενώ παράλληλα αυξάνουν το μυικό όγκο.

Τα συμπληρώματα είναι γεγονός πως έχουν γίνει όλο και περισσότερο δημοφιλή μεταξύ των αθλητών αλλά και όσων γυμνάζονται εντατικά αφού κάνουν τους στόχους τους περισσότερο εφικτούς. Οι πρωτεΐνες, τα αμινοξέα και η κρεατίνη, είναι μερικά από τα συμπληρώματα που συμβάλλουν στην αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης των μυών αλλά και της γενικότερης δύναμης.

Κρεατίνη για αύξηση όγκου

Η κρεατίνη, όπως γνωρίζουμε, είναι ένα αμινοξύ όπου οι έρευνες έχουν αποδείξει πως όποιος το λαμβάνει αυξάνει το σωματικό του βάρος και βελτιώνεται σημαντικά η αντοχή του. Αρχικά, η κρεατίνη αυξάνει την ενέργεια στους μύες με αποτέλεσμα κάποιος να είναι περισσότεροι αποδοτικός στην σωματική άσκηση ενώ παράλληλα βελτιώνει την αντοχή ενώ αυξάνει τα επίπεδα της ινσουλίνης στους μυς, η οποία συγκεκριμένα ευθύνεται για την αύξηση του όγκου.

Μάλιστα, η κρεατίνη αποτελεί ένα ασφαλές συμπλήρωμα για να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα και να βελτιώσετε τη δύναμή σας σε συνδυασμό πάντα με την κατάλληλη διατροφή. Επιπλέον, είναι ένας τρόπος για να επιταχύνετε αισθητά τα αποτελέσματα και να χτίσετε το κορμί και την αντοχή που ονειρεύεστε.

Πρωτεΐνες για αύξηση όγκου

Η σκόνη πρωτεΐνης είναι συχνά το πρώτο πράγμα που θα μας έρθει στο μυαλό όταν θέλουμε να αυξήσουμε την μυική μάζα. Είναι γεγονός πως η πρωτεΐνη είναι η βάση  για να αποκτήσει κάποιος περισσότερο όγκο. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες, οι αθλητές που χρησιμοποίησαν πρωτεΐνη πριν και μετά την άθληση, μαζί με διαιτητική συμπλήρωση με διάφορες θρεπτικές ουσίες, είχαν καλύτερα αποτελέσματα αφού έχτισαν και ενδυνάμωσαν γρηγορότερα τους μύες τους.