ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΩΣΗ

Θέλετε να έχετε πάντα ένα καλλίγραμμο και αθλητικό σώμα; Θέλετε να αρέσετε σε εσάς και στους γύρω σας;

Με την κατάλληλη γράμμωση και διατροφή θα πετύχετε τον στόχο σας άμεσα και απλά. Στην ουσία η γράμμωση οφείλεται κυρίως στην διατροφή που κάνετε γιατί χωρίς την διατροφή και κάποια συμπληρώματα διατροφής δεν μπορείτε να έχετε τη γράμμωση που ονειρεύεστε.

Σωστή γράμμωση και μείωση σωματικού λίπους

Ο στόχος της γράμμωσης του σώματος σας είναι η μείωση του σωματικού σας λίπους. Για να γίνει σωστά αυτό θα πρέπει να γίνεται σωστός συνδυασμός διατροφής και σωματικής άσκησης. Συγκεκριμένα ο ρυθμός απώλειας λίπους δεν πρέπει να ξεπερνά το 0,7% του συνολικού βάρους ανά βδομάδα.

Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης και η ποιότητα διατροφής. Θα πρέπει ακόμη να λαμβάνετε καθημερινά ημερήσια δόση βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του οργανισμού.

Διατροφή και γράμμωση – Τρόφιμα

Η σωστή γράμμωση απαιτεί και τα σωστά τρόφιμα για γράμμωση.

Θα πρέπει να διαλέξετε το σωστό είδος υδατανθράκων:

  • Πολύσπορο ψωμί
  • Πατάτες, κατά προτίμηση γλυκοπατάτες, που έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη
  • Καστανό ρύζι, αναποφλοίωτο
  • Ζυμαρικά ολικής αλέσεως
  • Όσπρια, όπως φακές, φασόλια, ρεβίθια, αρακάς
  • Νιφάδες βρώμης, πρέπει να είναι στις πρώτες μας επιλογές. Αποφύγετε το άσπρο αλεύρι, τη ζάχαρη και τις υγρές θερμίδες, ροφήματα με πολλές θερμίδες. Επιλέξτε όσο το δυνατόν λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα.

Θα πρέπει να τρώτε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας:

  • Άπαχο ή ημίπαχο στραγγιστό γιαούρτι
  • Αυγό
  • Άπαχο κρέας πουλερικών
  • Άπαχο κόκκινο κρέας, όπως ψαρονέφρι, φιλέτο μόσχου
  • Ψάρια

Επίσης, θα πρέπει να καταναλώνετε κατάλληλες πηγές λίπους:

  • Ωμοί ξηροί καρποί όπως, καρύδια, αμύγδαλα, φυστίκια σε μικρές ποσότητες
  • Σογιέλαιο
  • Σπόροι, λιναρόσπορος
  • Αβοκάντο
  • Εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο
  • Μικρά λιπαρά ψάρια όπως, γαύρος, σαρδέλα

Διατροφή – Γράμμωση – Συμπληρώματα διατροφής

Οι μύες όπως κι θα γνωρίζετε είναι φτιαγμένοι από πρωτεΐνη. Μην περιμένετε μόνο από την διατροφή να αποκτήσετε την γράμμωση που ονειρεύεστε να κάνετε.

Οι πρωτεΐνες αποτελούν τα δομικά στοιχεία όλων των κυττάρων και συμμετέχουν ενεργά στη σύνθεση των ενζύμων, των ορμονών, της αιμοσφαιρίνης και των αντισωμάτων. Ενώ οι ανάγκες σε λίπη μπορούν να καλυφθούν από υδατάνθρακες και πρωτεΐνες για γράμμωση κατά ένα μεγάλο ποσοστό και οι ανάγκες σε υδατάνθρακες μπορούν να καλυφθούν από λίπη και πρωτεΐνες.

Όμως οι ανάγκες σε πρωτεΐνες μπορούν να καλυφθούν μόνο από πρωτεΐνες. Οι πρωτεΐνες είναι μεγάλες ενώσεις που παρασκευάζονται με τον συνδυασμό μικρότερων αμινοξέων. Στη διατροφή είναι γνωστές ως μακροθρεπτικά συστατικά και δίνουν ενέργεια στο σώμα μας.

Κάθε γραμμάριο πρωτεΐνης περιέχει 4 θερμίδες. Υπάρχουν 20 αμινοξέα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή πρωτεΐνης. Οι πρωτεΐνες που δεν έχουν και τα 20 αμινοξέα ονομάζονται ελλιπείς.

Οι πηγές πρωτεΐνης που περιέχουν και τα 20 αμινοξέα ονομάζονται πλήρεις. Επιλέγοντας λοιπόν τις πλήρεις θα εξασφαλίσετε όλα τα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός σας.  Επιλέξτε από μία μεγάλη και πλήρη ποικιλία προϊόντων πρωτεΐνης και διάφορα άλλα συμπληρώματα διατροφής από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα yourprotein.gr.